Vi bruker ulike verktøy som informasjonskapsler, for å samle inn data om hvordan besøkende samhandler med nettstedet vårt. Ved å klikke på Godta, godtar du bruken av disse verktøyene.

Godta Les mer

Kurs i bruk av nye NOBB Leverandør

Nye muligheter i NOBB Leverandør:

Ny funksjonalitet
Moderne grensesnitt
Fremtidsrettet plattform
Bedre hastighet på løsningen
Bedre rapporter
Enkle arbeidsprosesser
Tydelig visning av mangler og feil
Avansert søk og filtrering
Øyvind Berild
16.08.2021
Overgangen fra NOBB Vareeier til NOBB Leverandør er nært forestående. Byggtjeneste tilbyr et digitalt kursopplegg for å hjelpe til med oppstarten.

NOBB Leverandør lanseres for alle leverandører i midten av september. Den nye løsningen er en helt ny plattform, med nye skjermbilder og funksjonalitet. I den forbindelse tilbyr Byggtjeneste et tredagers introduksjonskurs a 2 ½ time i små grupper for å hjelpe våre kunder i gang med den nye plattformen.

Dette kurset forutsetter at du har kjennskap til NOBB og hvordan databasen fungerer. Har du ingen forkunnskaper bør du ta «Grunnleggende kurs om NOBB» før du deltar på dette kurset.

Målsetning med kurset

Kurset skal gi deg en introduksjon i hvordan den nye plattformen fungerer. Vi vil fokusere på hvordan du løser de viktigste arbeidsprosessene og funksjonene i NOBB Leverandør.

Kursopplegg

På grunn av pandemien har vi valgt å arrangere dette som digitale kurs via Teams. Kurset vil vare i 3 dager a 2 ½ time per dag. Når du melder deg på et kurs, vil alle tre dagene bli registrert. De oppsatte kursene er identiske og det vil ikke være mulig å endre dato på dag 2 eller dag 3.

Før kursstart vil du motta en kalenderinvitasjon til kurset på e-post fra oss, med link til Teams-møtet.

Meld deg på et av disse kursene

Oktober
19. – 21. oktober kl. 09.00 – 11.30 Meld deg på
19. – 21. oktober kl. 12.30 – 15.00 Meld deg på
26. – 28. oktober kl. 09.00 – 11.30 Meld deg på
26. – 28. oktober kl. 12.30 – 15.00 Meld deg på

November
2. – 4. november kl. 09.00 – 11.30 Meld deg på
2. – 4. november kl. 12.30 – 15.00 Meld deg på
8. – 10. november kl. 09.00 – 11.30 Meld deg på
8. – 10. november kl. 12.30 – 15.00 Meld deg på
16. – 18. november kl. 09.00 – 11.30 Meld deg på
16. – 18. november kl. 12.30 – 15.00 Meld deg på
23. – 25. november kl. 09.00 – 11.30 Meld deg på
23. – 25. november kl. 12.30 – 15.00 Meld deg på

Desember
30. november – 2. desember kl. 09.00 – 11.30 Meld deg på
30. november – 2. desember kl. 12.30 – 15.00 Meld deg på
7. – 9. desember kl. 09.00 – 11.30 Meld deg på
7. – 9. desember kl. 12.30 – 15.00 Meld deg på

Innhold dag 1

  • Introduksjon i nye NOBB Leverandør
  • Generell funksjonalitet
  • NOBB Regelverk
  • Hva er endret i ny løsning

Innhold dag 2

  • Arbeidsprosesser – opprettelse av nye varer og vedlikehold
  • Vedlikehold av pakninger
  • Media

Innhold dag 3

  • Alternativ leverandør (tidligere prisgiver)
  • Prisvedlikehold
  • Import og eksport via Excel

Pris: 2000 kr + mva

Har du spørsmål om kurset?

Ta kontakt med Byggtjeneste Support på e-post eller ring 23 11 44 00.

TIL TOPPEN